Bestuur vergadert digitaal

Ook in november 2020 is het bestuur van de Historische Vereniging Voorburg bijeen gekomen. Wederom digitaal. Het was de eerste bestuursbijeenkomst zonder Frits Steinhorst en Nelleke Kok die afscheid hebben genomen. Voor Eugène Verkade was het zijn eerst offiële vergadering als penningmeester. Het ging hem goed af :)
Er is gepraat over de plannen voor het komende jaar. Het voornemen is om (gegeven de beperkingen vanwege de pandemie) de komende tijd bijeenkomsten op afstand te gaan organiseren. Andere onderwerpen die ter sprake kwamen waren, de aanpassing van de website, plannen rondom Stolpersteine en de (snode) plannen om rondom cq door maanweg, opa's veldje en de tuin van Hofwijck een tramlijn aan te leggen. We bereiden wat dat laatste betreft een gepaste reactie richting gemeente voor.
We hebben verschillende positieve reacties gehad op onze laatste uitgave en op de berichten uit de krant van gisteren die op onze website te lezen zijn. Dat doet de burger goed.