230318 Voorstelling Voorburgs Snoepreysje.jpg

We beginnen dit jubileumjaar 2023 met een opvoering van het Voorburgs Snoepreysje, misschien wel de eerste uitvoering sinds eeuwen!!

Leden van de HVV zijn van harte uitgenodigd om de voorstelling op 18 maart om 16.00 uur bij te wonen.

Deze 17e eeuwse klucht werd eerder beschreven in ons tijdschrift Historisch Voorburg, in 1998. Nu wordt het stuk in een eigen, verrassende, interpretatie echt opgevoerd door de toneelgroep van het Gymnasium Novum. De voorstelling wordt opgevoerd op donderdag 16 maart, vrijdag 17 maart en zaterdag 18 maart 2023 om 20.00 uur, in de Aula van het Gymnasium Novum, aan de Aart van der Leeuwkade 1, in Voorburg. De toegangsprijs is 7.50 euro voor volwassenen. Meld u vooraf aan op toneel@gymnasiumnovum.nl. Dan weet de productie ongeveer hoeveel stoelen ze moeten neerzetten.

Leden van de HVV die de voorstelling bezoeken op zaterdagmiddag 18 maart om 16.00 uur krijgen gratis toegang. We staan dan klaar om u te ontvangen. Kom naar de aula van het Gymnasium Novum. Om een indruk van de opkomst te krijgen is ons verzoek, dat u zich aanmeldt via: info@historischeverenigingvoorburg.nl