SchattenAandevliet.JPG

Erfgoedpodium Leidschendam-Voorburg heeft een brochure uitgebracht met een aantal wandel- en fietsroutes  waarlangs u te voet of al fietsend kunt genieten van de prachtige parken, beelden, historische gebouwen en monumenten waar onze gemeente zo rijk aan is.

De Historische Vereniging Voorburg maakt samen met zo’n 20 andere verenigingen, stichtingen en erfgoedlocaties deel uit van het Erfgoedpodium Leidschendam-Voorburg, dat onlangs een prachtige brochure met de titel Schatten aan de Vliet heeft uitgebracht.
In die brochure is een aantal wandel- en fietsroutes opgenomen waarlangs u te voet of al fietsend kunt genieten van de prachtige parken, beelden, historische gebouwen en monumenten waar onze gemeente zo rijk aan is.
De vier routes zijn niet alleen te vinden in de brochure die kan worden gevonden op de website van museum Swaensteyn, maar is ook digitaal beschikbaar via de izi.Travel app. Frits Wester, bekende Voorburger, parlementair verslaggever en fervent liefhebber van het culturele erfgoed in zijn woonplaats, leidt u op welluidende wijze langs al het moois dat in de parken en langs de Vliet te vinden is.